Prezentacja Power Point:
Referat wygłaszany podczas obrad konferencyjnych powinien być uzupełniony przez Prezentację Power Point.
Prezentacja powinna zostać dostarczona Organizatorom konferencji w terminie do dnia 18.05.2023.
W tym celu zostanie autorom referatów/prezentacji udostępniona usługa Dropbox.
Po otrzymaniu zaproszenia od organizatora konferencji drogą mailową, należy zainstalować dedykowaną aplikację na swoim komputerze i umieścić w niej Prezentację Power Point.
Wymagania techniczne:
- prezentacja w programie Power Point
- ilość slajdów: 10-20
- wymagany język: angielski
- przewaga zdjęć, tabel, wykresów i rysunków nad napisami.
- wielkość prezentacji nie powinna przekroczyć 2GB
Po dniu 24.04.2023, kiedy ustalony zostanie program szczegółowy konferencji i podział wystąpień na sesje tematyczne, zostaniecie Państwo poinformowani, w którym dniu i w jakim miejscu odbędzie się Państwa prezentacja. Otrzymają Państwo również informację o tym jaki format ma ekran projekcyjny w sali konferencyjnej, żeby dostosować do niego najlepiej szerokość i format prezentacji (na przykład w Komorze Długosza prezentacje będą wyświetlane na ekranie panoramicznym).
Do dnia 18.05.2023 Prezentacje zapisane w Dropboxie będzie można jeszcze zmieniać lub uzupełniać. Zmiany należy wprowadzać wyłącznie w pliku udostępnionym w aplikacji Dropbox, jednakże w terminie nie przekraczającym 18.05.2023.
Po dniu 18.05.2023 wszystkie prezentacje zostaną zarchiwizowane w komputerze, który będzie używany podczas obrad. Przed konferencją wszystkie prezentacje zostaną przetestowane przez wyznaczony personel w miejscu obrad.
Mamy nadzieję, że opisana procedura pozwoli nam zminimalizować ryzyko wystąpienia problemów technicznych w trakcie prezentacji.
PREZENTACJA PODCZAS KONFERENCJI:
Językiem prezentacji może być j. polski, j. angielski i j. hiszpański. Organizator zapewnia tłumaczenia symultaniczne z tych języków i na te języki.
W celu zagwarantowania dobrej komunikacji podczas obrad, kwestia języka prezentacji zostanie ustalona z każdym prelegentem indywidualnie.
Wystąpienie na sesji plenarnej nie powinno przekroczyć 20 minut.
Prelegenci będą mieli do dyspozycji pulpit na notatki, mikrofon oraz pilota ze wskaźnikiem.
Prelegenci będą mogli przesuwać slajdy sami pilotem lub prosić o to osobę, czuwającą przy komputerze nad sprawnym przedstawianiem referatów.
Możliwość wgrywania nowych prezentacji do komputera tuż przed obradami jest możliwa tylko i wyłącznie w przypadku wyjątkowych sytuacji.
Pod koniec każdej sesji tematycznej przewidywana jest 15-minutowa dyskusja, prowadzona przez moderatora sesji. Moderatorami dyskusji będą członkowie Komitetu Naukowego. Prezenter w trakcie dyskusji może być poproszony o odpowiedź na pytania zadane przez publiczność.
Zapytania w sprawach prezentacji należy kierować na adres: papers@icmum.pl